Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Monday, November 12, 2007

大閘蟹宴

11/4 去咗M小姐屋企食大閘蟹。今年係第2次食。

首先去咗太古城到飲茶,嗰間啲嘢一啲都唔好食,不過就勁貴,油菜都要40幾蚊 !!又唔好食,真係唔底,以後都唔會去。
我地晚餐好豊富。




M小姐媽咪仲幫我地煲埋湯(佢地唔係一齊住架,真係好好既媽咪)。啲大閘蟹都好好味,仲有好多膏添!!我仲將啲蟹肉拆嗮出嚟,一碗俾Monchhichi爸爸,一碗就俾我自己,真係正!!Yummy!!




No comments: