Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Saturday, November 10, 2007

Eason Concert 2007 ~ (11/3)

今次最衰叫唔到朋友攞飛,所以我地只係買咗$100飛。
Eason真係好厲害,又唱得,又跳得,演戲都好得(題外話)。
佢個show真係好好睇,個stage都整得好特别好靚,同普通concert嗰啲好唔同。


仲有佢帶咗好多message俾大家。


我好想睇多幾次呀!!!!!!!!

No comments: