Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Friday, December 28, 2007

無無聊聊的Christmas

今年Christmas正日本來去個小學同學屋企打邊爐,點知屋主突然要返工,所以就cancel。

Monchhichi爸爸話Christmas日日都有節目,想今日抖吓。我地就去九龍灣食lunch同行下街,之後諗住返屋企。後來Yuki打嚟問買Wii啲嘢,我地知道凱哥唔得閒同佢去,我地就同佢去。

結果我地一行4人(加埋安喬),就去好景買,可能真係"好好景"嘅關係,比我地買嗰時貴咗。跟住Monchhichi爸爸就話不如去黃金買喎。

黃金真係平過好景喎,當然Yuki梗係滿載而歸啦!!唔單止Wii ,NDS,連Wii Fit都買埋,呢份Christmas Gift真係够份量喇!!

返到佢地屋企,Monchhichi爸爸就幫佢地set機。真係唔該嗮,因為佢地掛住打牌,哈哈!!

No comments: