Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Friday, December 28, 2007

Monchhichi爸爸的生日飯

年年都好難諗Monchhichi爸爸既生日飯, 點解?因為佢係Christmas Eve生日囖,到到食飯都好貴,尤其係今年添!!啲人成日話個市好好,真係到到都好貴呀!!Monchhichi爸爸就揀咗食Sushi,不過就要佢去等位先,哈哈!!有好多人等位,我地都等咗差唔多成個鐘。

食完飯行咗陣,就去睇"投名狀",當然我之前已經online買定飛啦!!去到竟然話套戲要delay,吓?!我都係第一次聽咋!咁咪無得count down囖!!

睇完之後,我同Monchhichi爸爸講以後佢生日都唔好睇啲咁血腥既戲,我記得好似之前就睇過"門徒"......真係大吉利是喇......

睇完都過咗12點,唯有返屋企啦。

Monchhichi爸爸又大一歲喇,Happy Birthday!!

No comments: