Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Sunday, April 27, 2008

一百萬人的故事 ~ 小朋友的故事

小朋友係社會未來o既棟樑就係人都知,但係當呢啲窮o既小朋友得唔到適當o既教育嗰時,我地第時o既社會會變成點樣呢?

最令我深刻o既就係劉嘉玲訪問嗰個小朋友,當劉嘉玲問到嗰個小朋友一個月有幾多零用錢時,嗰個小朋友話一個月有$10,呢個答案唔單止令劉嘉玲打個突,就連我都係同樣反應。唔止咁様,當劉嘉玲再問佢攞嚟做啲咩,佢答話攞嚟儲,仲要儲$7咁多,剩低$3就買糖,但係今個月買咗下個月就唔會買。大家估下個小朋友儲起啲錢攞嚟做咩呢?如果我第時都有個咁生性o既小朋友就好喇,佢話攞嚟讀書用。點解呢個小朋友可以咁生性呢?

另外一個次次都考第一,佢今年會入中學,佢想入嗰間中學係區内數一數二,不過雜費好貴,呢個家庭一定負擔唔起。當而家呢個社會o既小朋友有十萬樣嘢要學,樣樣都要錢o既時候,我地係咪容唔落呢一班低下階層呢?而窮o既小朋友係咪就得唔到應有o既教育,就算佢地有幾叻都無用呢?

No comments: