Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Friday, October 26, 2007

東京大阪之旅2007 ~Day 4(10/13)

今日我地出發去大阪,去過日本咁多次,但係都未去過大阪。
我地搭新幹線,Monchhichi爸爸第1次搭,我都係第2次咋,佢話都唔覺得架車好快喎。


去到大阪我感覺好似東京啲人打扮得靚啲。去到酒店check in,嘩間房好大喎,起碼比我expect既大。Monchhichi爸爸都話ok。
之後我地就去揾嘢食,Monchhichi爸爸想食sushi,但係行暈都揾唔到,所以就食定食。



食完lunch就去大阪outlet,因為都幾遠下,所以啲車唔係成日有,等咗成半個鐘先有車,嗰到收8點,我地成6點先去到,得2個鐘頭行。首先就梗係行東京outlet無嗰啲舖頭,例如Beams,Zucca,TC嗰啲,不過Zucca同TC好貴,所以都無買到,但係喺Beams就有買。行到8點幾就走,出到去市中心都成10點,本來我地想食特别啲,但係唔係無位就收咗工,最後又係食拉麵。
哈哈,因為太餓,食到一半先記得影相。

No comments: