Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Monday, October 29, 2007

東京大阪之旅2007 ~Day 8(10/17)

今日係我地一周年,真係話咁快!!
今日啲時間同様過得好快!!點解??因為我地好趕囉,轉車唔係預咗好多時間。我地首先由大阪去東京,跟住東京去機場,再返香港。今朝一早起身,知道要搭好耐車,加上噚晚無咩食嘢,所以食飽啲,食咩?食定食囉,晨咁早就食飯。





我想買對蛋黄色袜,食完早餐就行咗陣,不過都買唔到,唯有返酒店攞行李去搭車。去到新大阪站,攞住啲行李,新幹綫個platform又遠,搞到我地差啲上唔到車,好驚險!!
去到東京站就去搭Narita Express,Monchhichi爸爸話第一次搭,我都好似係喎,有JR pass就梗係搭express啦!!


到機場就揾嘢食,因為由朝早到而家都係坐車,最尾就食咗蕎麥麪,再買埋啲magazine就上機。


1周年之旅完滿結束喇!!
如果年年都可以去慶祝就好喇!!!(Monchhichi爸爸聽唔聽到呀!!!!!)

No comments: