Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Monday, October 29, 2007

東京大阪之旅2007 ~Day 6(10/15)

晨早8點半食早餐,呢個時間已經係最遲個批,可能太早我都食唔落,食完喺酒店周圍影咗啲相就走喇。

去番之前一晚住嗰間酒店check in,之後就去咗Comme Ca store行,因為唔係on sale都無咩買嘢,只係買咗啲嘢俾安喬同祉言。講開又講,Monchhichi爸爸有日無拿拿大叫祉言個名,仲話好掛住佢添呀,睇嚟唔係只係我,連佢都發埋燒喇!!!
因為搭車嗰時食咗噚晚嗰啲飯團,所以未想食lunch,咁就去咗Sweet Museum嗰到食甜品,不過實在太多choice喇,様様都好想食,結果我就食咗chef’s recommendation ~ pumpkin plate,Monchhichi爸爸就叫咗個 chocolate杯,個賣相好靚架,而且仲好好味添!!


去到大阪當然就要去心齋橋啦,我覺得心齋橋好似吉祥寺咁様,不過長啲囉!!最開心就係我夾到個Monchhichi公仔,仲要夾一次就得啦,幾lucky呀!!雖然個Monchhichi好似copy咁様,但係都勁開心!!


晚餐我地plan咗食河豚,我就揀咗個¥7000既set,Monchhichi爸爸想食sushi,就揀咗個有sushi o既set不過就無河豚。河豚啲肉都幾爽,幾好味。又再一次證明香港人好鍾意去日本同好嘈,間餐廰有9成客都係香港人,我地後面嗰張檯個女人講嘢就鬼死咁大聲!!

食完飯行多陣就諗住去道頓堀商店街到行,點知去到就close咗,唯有去Donki買啲嘢就返酒店。

No comments: