Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Monday, October 29, 2007

東京大阪之旅2007 ~Day 7(10/16)

因為噚日趕唔切去即食麵發明紀念館,今朝食完早餐就出發,點知去到車站,車站入面有個info話今日close喎。吓?!唔係呀嘛,我地好想去o架喎,聽日就要走喇,無時間去喇!!!都無辦法啦,一場嚟到就去紀念館門口影張相囉。


之後就搭車去京都,到京都之後就揾巴士搭去清水寺。


我地喺巴士上面買咗one day pass,每人¥500,好底!!落咗車就跟住啲人行,經過清水坂,嗰到有好多舖頭,我地喺其中一間食咗用抹茶做o既snack,有雪糕,泡芙同埋cheese cake,都幾好味架!!

清水寺果然最出名,今日平日都咁多人嚟。入到去當然要試下“音羽の滝”,據聞飲咗啲泉水會有唔同o既祝福o架,例如有健康,財富,智慧啦。

去完清水寺仲有時間,就諗住去多一個寺,但係有好多寺都好早close,得番銀閣寺係收遲啲同埋近啲,我地就搭車去啦。落車之後,見到一班小學生話快啲跑啦,原來仲有10mins就close喇,我地都係咁走,真係好搞笑。去到嗰啲staff都好好,叫我地17:20出番嚟,都有啲時間行o既。

行完嗮寺,就去行街喇。原來京都都有條好長o既商店街,不過我地實在太餓,就去食sushi,本來諗住只係食少少先,等陣再食過,點知食到唔停口。食飽飽又再去行街,跟住就搭車返大阪。京都個JR車站好靚架,好modern,同京都個image剛剛相反。

可能太早食飯o既關係,返到酒店附近有啲餓,本來想食串燒,但係close咗,咁我地就食たこ焼き(章魚波波),不過嗰間麻麻地,都唔好味o既。

No comments: