Hi,我係Monchhichi媽媽,屋企有一大群Monchhichi!!最鍾意食嘢,shopping,旅行,發白日夢......希望可以同你地分享下我生活嘅點點滴滴!!


查看我的拍賣

Monday, October 29, 2007

東京大阪之旅2007 ~Day 5(10/14)

我地一早就check out,點解?因為要去和歌山訓一晚呀!間酒店要10點前check out,仲要唔可以late check out,話要俾錢喎,所以就要早啲起身, check out咗,left埋luggage,就去食早餐,酒店附近有間食burger既,個様好似OK咁,就試下啦,咦,又真係幾好味喎,Monchhichi爸爸話好似Mos Burger咁好味,佢地仲要即叫即整添!!

去到和歌山已經2點幾,就坐巴士去“とれとれ市場”食lunch,嗰到有好多sashimi食架!!

有一檔賣吞拿魚,一面切就一面問啲客要邊part,好似我地喺街市買魚咁様呢,真係好新鮮又可以即刻食,勁正!!我地買咗啲sushi,sashimi,真係好好味!!!Yummy!!!

食完lunch又食ice-cream,都好好味,之後就坐巴士去酒店,巴士啲schedule好疏,啱啱miss咗一班車又要等多9個字先有車,激死!!


落車之後,見到酒店嗰水牌就跟住行,點知行一陣又見到另一個牌,足足見咗4次,行咗成20mins先到,行到我地上氣唔接下氣。酒店個staff離遠見到我地就走過嚟幫手攞嘢,佢仲識得講少少廣東話添!!好搞笑!!!


我地book嗰間房個露台有私人温泉,間房唔錯,酒店環境都好靚,仲有好多個温泉添!!

我地dinner time揀咗19:30食,有成個幾鐘就去咗白濱沙灘行,不過去到天都已經黑嗮,唯有係咁意行下,影下相咁囉。


由沙灘行返酒店又行到我地死死下,最搞笑去到酒店附近啲民居嗰時,有個伯伯問我地去邊,我就話去上面嗰間酒店,跟住佢就話“大変ですね!!”我話係呀,真係好辛苦!!!
晚餐真係好豊富,我地都食唔嗮,最尾嗰個飯唯有打包做飯團。


食完飯返房休息咗一陣就去浸温泉,當然唔係共浴啦。佢地有個絶景温泉,男女都有,2個都係望海,但係我入到去,唔知係咪就收工,佢地落嗮簾,搞到我睇唔到個海。不過Monchhichi爸爸話男嗰面睇到個海,仲要係露天架,幾正呀!!搞錯呀,點解女仔嗰面無既,真係唔fair!!!

No comments: